Brev:
Tygge-poser?
1. september 2012
Alder:
6 mdr.
Tygge-poser?
Hej Helen
Jeg kommer nok til at skrive en del til dig :)
Tyggeposer - er det en god ide, eller skaber det flere problemer når man ikke bruger den længere? Jeg mener man vænner barnet til bare at kunne tygge uden at der sker noget, vil han så ikke istedet blive meget frustreret når den fratages ham og han pludselig får det galt i halsen alligevel, han vil jo ikke lære at bruge tungen ordentligt til at findele eksempelvis frugten? eller hvordan ?
Min søn er 6 mdr. med 2 tænder og giver jeg ham agurk, frugt eller andet så flænser han det og hoster og hakker naturligvis, jeg overvejer poserne, men er det en falsk trykhed? god ide ? eller skal jeg bare gå langsomt frem uden og være klar til at vende ham på hovedet :) Hvad er din anbefaling?
Hilsen Maria